Често Задавани Въпроси

Какви форми на плащане приемате?

В момента приемаме плащане само с наложен платеж. Очаквайте съвсем скоро и други опции за плащане. 

Колко време отнема доставката?

Обработваме и изпращаме поръчки в рамките на 1-2 работни дни, а доставката може да отнеме 2-3 работни дни в рамките на България.

Предлагате ли международна доставка?

Не, за момента не предлагаме международна доставка.

Каква е вашата политика за връщане?

Приемаме връщане на неизползвани, непрани и неповредени артикули в рамките на 14 дни от доставката. Моля, обърнете се към нашата Политика за възстановяване на средства за повече информация.

Мога ли да проследя поръчката си?

Да, след като поръчката Ви бъде изпратена, ще получите номер за проследяване, който можете да използвате, за да проследите пратката си.

Предлагате ли опаковане на подаръци?

Не, за момента не предлагаме такава опция.

Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти?

Можете да се свържете с нас по имейл или телефон в часовете ни за обслужване на клиенти или чрез нашите акаунти в социалните медии.

Имате ли физически магазин?

Не, ние сме само онлайн магазин.

Мога ли да анулирам или променя поръчката си?

Ако трябва да анулирате или промените поръчката си, моля, свържете се с нас възможно най-скоро. Ще направим всичко възможно, за да удовлетворим вашата заявка, но не можем да гарантираме, че ще можем да направим промени, след като поръчката Ви бъде обработена.

Какво е ГОСТ?

Моля, проверете нашия раздел GOST за повече информация - инфо тук.

Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас. На разположение сме, за да ви помогнем и предоставим необходимата информация.